مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 08:202020-08-05حوادث

نجات سه کوهنورد در ارتفاعات کوه سرخ


سه کوهنوردی که در وضعیت خطرناکی در ارتفاعات کوه سرخ در شهرک گلستان گرفتار شده بودند با تلاش گروه امداد و نجات کوهستان سازمان آتش نشانی شیراز نجات یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس اجتماعی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، در پی اطلاع رسانی شهروندان به سامانه 125 مبنی بر گرفتار شدن سه کوهنورد در ارتفاعات کوه سرخ شهرک گلستان، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه 22 آتش نشانی را ساعت 23:25 شب گذشته عازم محل حادثه کرد.

بر اساس گزارش اعلام شده از این حادثه : پستی و بلندی کوه و تاریکی هوا، کار را برای نیروهای عملیاتی دشوار کرده بود، اما آتش نشانان با تلاش فراوان و با استفاده از تجهیزات مخصوص پس از طی دو ساعت پیاده روی مداوم در مسیرهای صعب العبور، سرانجام خود را به سه کوهنورد جوان که دچار ترس و نگرانی شده بودند، رساندند.

با توجه به اینکه در مسیر برگشت، صعب العبوربودن راه، انتقال کوهنوردان گرفتار را بسیار سخت کرده بود، این مردان کوهنورد سرانجام پس از تلاش نفس گیر نجاتگران آتش نشانی به پایین کوه منتقل شده و هر سه از این حادثه به سلامت نجات پیدا کردند.

انتهای پیام/ س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات سه کوهنورد در ارتفاعات کوه سرخ

نجات سه کوهنورد در ارتفاعات کوه سرخ