مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-05فرهنگي

جشنواره فیلم بمبیی برگزار نمی شود


با افزایش چشمگیر شمار ابتلایان به ویروس کرونا، بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم مومبای (بمبیی) نیز به سال آینده میلادی موکول شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، مسئولان برگزاری جشنواره فیلم بمبیی (مومبای) در نهایت تصمیم گرفتند با توجه به وخامت اوضاع شیوع ویروس کرونا در این کشور و رسیدن آمار مبتلایان به محدوده دو میلیون نفر، بیست و دومین دوره این رویداد سینمایی را سال آینده میلادی برگزار کنند.

آکادمی تصاویر متحرک مومبای (MAMI) که برگزارکننده بزرگترین جشنواره سینمایی در کشور هند است، اعلام کرد تصمیم لغو جشنواره را در سایه درد و رنج ویرانگر در سراسر کشور و همچنین عدم اطمینان نسبت به بازگشایی سینماها در شهر مومبای گرفته است و تاریخ های جدید این جشنواره را، برای سال آینده به زودی اعلام خواهد کرد.

کشور هند در حال حاضر با 1.

855 میلیون مبتلا، در رتبه سوم کشورهای جهان با بیشترین آمار ابتلا به ویروس کرونا قرار دارد و تاکنون نزدیک به 39 هزار نفر در هند جان خود را از دست داده اند.

«ایشا آمبانی» یکی از اعضای هیات مدیره جشنواره فیلم بمبیی در این باره گفت: «با قلبی اندوهگین نسبت به لغو جشنواره سال 2020 مومبای و برگزاری آن در سال آینده تصمیم گیری گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فیلم بمبیی برگزار نمی شود

جشنواره فیلم بمبیی برگزار نمی شود