مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-05بين الملل

اندیشکده آمریکایی: سخنگوی النجباء بارها آمریکایی ها را تهدید کرده است


اندیشکده آمریکایی CEP با ایجاد پروفایلی برای سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی النُجَباء، وی را فردی آمریکاستیز توصیف می کند که بارها نیروهای آمریکایی را در سراسر خاورمیانه تهدید کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مرکز ارتباطات و امور رسانه ای النُجَباء در ایران طی گزارشی نوشت:  اندیشکده آمریکایی موسوم به پروژه ضد افراط گرایی (CEP) که در زمره اندیشکده های معاند و ضد محور مقاومت شناخته می شود؛ طی گزارشی به معرفی سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی النُجَباء پرداخت.

وب سایت CEP با ایجاد پروفایلی در مورد مهندس نصر الشِمَّری ، وی را چنین معرفی کرده است: معاون دبیرکل نُجَباء چهره ای آمریکاستیز است که بارها نیروهای آمریکایی را در سراسر خاورمیانه تهدید کرده است.

گزارش فوق آورده است: الشِمَّری از اعضای ارشد سازمان الحشد الشعبی عراق است و سال گذشته تصریح کرد که از نگاه سازمان متبوعش، آمریکا دشمن به شمار می آید.

وی سفارت آمریکا در بغداد را لانه جاسوسی خوانده که از طریق سازمان دهی فعالان رسانه ای، علیه ارزش های شیعی جنگ نرم به راه انداخته است.

این اندیشکده غربی سپس با تکرار این ادعای نخ نما که اعلام تبعیت دبیرکل، سخنگو و سایر اعضای نُجَباء از ولایت فقیه نشان می دهد که آن ها جمهوری اسلامی ایران را به عراق ترجیح می دهند[!] خاطرنشان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشکده آمریکایی: سخنگوی النجباء بارها آمریکایی ها را تهدید کرده است

اندیشکده آمریکایی: سخنگوی النجباء بارها آمریکایی ها را تهدید کرده است