مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 07:102020-08-05پزشكي

ممکن است در برگزاری کنکور از ظرفیت ورزشگاه ها نیز استفاده کنیم


ما فضاهای بهتر و بیشتری را برای برگزاری کنکور نیاز داشتیم که وزیر ورزش پیشنهاد استفاده از ورزشگاه ها را دادند که این موضوع را بررسی می کنیم و هرجا لازم باشد از همین ظرفیت بهره می گیریم.

- وزیر علوم گفت: ما فضاهای بهتر و بیشتری را برای برگزاری کنکور نیاز داشتیم که وزیر ورزش پیشنهاد استفاده از ورزشگاه ها را دادند که این موضوع را بررسی می کنیم و هرجا لازم باشد از همین ظرفیت بهره می گیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منصور غلامی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در روزهای پیش رو کنکور کارشناسی ارشد را داریم و طبق پروتکل ها و تدابیر بهداشتی مصرح در ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و وزارت بهداشت انجام می شود.

آنچه که به عنوان دستورالعمل توسط وزارت بهداشت مشخص شده را تمامی حوزه های برگزاری کنکور موظف به انجام آن هستند.

وی افزود: سازمان سنجش نیز بر آن نظارت می کند و بازرسان مسائل بهداشتی هم از سوی خود وزارتخانه بهداشت در این آزمون حضور پیدا خواهند کرد.

غلامی با بیان اینکه آزمون سراسری دوره های کاردانی و کارشناسی هم در همان تاریخ اما با تغییر زمان صبح و عصر برگزار می شود، اظهار کرد: بررسی های اولیه برای اینکه این آزمون هم به خوبی برگزار شود انجام شده و وزیر ورزش هم پیشنهاد استفاده از ورزشگاه ها را داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممکن است در برگزاری کنکور از ظرفیت ورزشگاه ها نیز استفاده کنیم

ممکن است در برگزاری کنکور از ظرفیت ورزشگاه ها نیز استفاده کنیم