مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 06:502020-08-05بين الملل

مقام پنتاگون: تهدیدات موشکی ایران و کره شمالی افزایش یافته است


یکی از مقام های پنتاگون با به کاربردن لفظ «سرکش» برای خطاب کردن کشور ایران و کره شمالی، مدعی شد که تهدید های موشکی تهران، پیونگ یانگ، مسکو و پکن افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دریاسالار جان هیل مدیر آژانس پدافند موشکی آمریکا که بخشی از وزارت دفاع این کشور محسوب می شود روز گذشته (سه شنبه) در نشست دفاع موشکی و فضایی که به صورت مجازی در واشنگتن با موضوع تهدیدات گوناگون موشکی علیه آمریکا برگزار شد، ایران و کره شمالی را بعنوان کشورهای سرکش توصیف کرد.

طبق گزارش خبرگزاری یونهاپ ، این مقام دفاعی آمریکا ایران، چین، روسیه و کره شمالی را تهدیدی برای امنیت آمریکا و کشورهای دیگر توصیف کرد.

وی در این خصوص گفت: کشورهای سرکش کره شمالی و ایران و تهدیدات دو کشور روسیه و چین، خیلی سریع گسترش می یابد و جو بسیار بسیار پیچیده و دشواری برای زیستن وجود دارد .

هیل تأکید کرد که در سالهای اخیر، تهدیدات ناشی از سامانه های جدید موشکی روسیه، چین و ایران و کره شمالی افزایش یافته و این تهدیدات هم متوجه آمریکا و هم متحدان این کشور است.

مدیر آژانس پدافند موشکی آمریکا ضمن اعتراف به توانمندی کشورهای نامبرده در تولید موشک های کروز گفت که کشورهای متخاصم با ساخت موشک های کروز خیلی سریع و دیگر تجهیزات نظامی ابرصوت، موجب شده اند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام پنتاگون: تهدیدات موشکی ایران و کره شمالی افزایش یافته است

مقام پنتاگون: تهدیدات موشکی ایران و کره شمالی افزایش یافته است