مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 06:002020-08-05سياسي

ساختمان های جدید کیش مستحکم نیست/ در صورت وقوع زلزله «کیش» منجیل می شود


معاون امور بنایی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش، با تاکید بر اهمیت استفاده از مصالح استاندارد و مرغوب گفت: در غیر این حالت، در صورت وقوع زلزله با فاجعه ای مانند منجیل روبه رو می شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، مصطفی خانزادی صبح امروز در جمع خبرنگاران، مصالح و اجرا را، دو مرحله اساسی در ساخت یک ساختمان استاندارد عنوان و اظهار کرد: از سال گذشته، در گروه منسجمی با همراهی دانشگاه صنعتی شریف، روی آیین نامه ها و بومی سازی طریقی که امکان استانداردسازی مصالح را در کیش فراهم آورد، کار کرده ایم.

وی با اشاره به سنگدانه هایی که در بعضی سازه ها استفاده شده است و به علت وجود کلراید محلول در آب دریا، مسموم هستند، افزود: چنین سازه هایی خصوصا برای میلگرد بسیار خطرناک هستند و ساختمان های نوساز کیش را با مشکل روبه رو کرده اند.

معاون امور بنایی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش عنوان داشت: با دعوت از واردکننده های مصالح در گردهمایی کنترل مضاعف ورود مصالح ساختمانی به جزیره کیش به منظور رونمایی از طرح ها و ارائه دیدگاه ها و نقطه نظرات مان، بنا داریم شرایطی فراهم آوریم که در آینده شاهد واردات هیچ گونه مصالح نامرغوب و غیراستاندارد در جزیره نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان های جدید کیش مستحکم نیست/ در صورت وقوع زلزله «کیش» منجیل می شود

ساختمان های جدید کیش مستحکم نیست/ در صورت وقوع زلزله «کیش» منجیل می شود