مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-05اقتصادي

70درصد از موقوفات چهارمحال و بختیاری سنددار شد/ رتبه دوم استان در اخذ سند مالکیت


رییس اداره حقوقی و ثبتی اوقاف چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای 70 درصد موقوفات سند ثبتی صادر شده است، گفت: رتبه دوم اخذ سند مالکیت برای موقوفات در کشور سهم چهارمحال و بختیاری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، باباجان رییسی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، گفت: طبق آمار ارائه شده از سوی سازمان اوقاف و امورخیریه، رتبه دوم اخذ سند مالکیت برای موقوفات استان سهم چهارمحال و بختیاری شد.

رییس اداره حقوقی و ثبتی اوقاف چهارمحال و بختیاری با تاکید بر صیانت و حفاظت از موقوفات و بقاع متبرکه اظهار داشت: با تلاش و همت مسؤولان اوقاف استان و پیگیری امورات ثبتی و حقوقی موقوفات، برای 70 درصد موقوفات سند ثبتی صادر شد.

وی افزود: با پیگیری های انجام ده جهت پیشگیری از موقوفه خواری توانستیم اخذ سند مالکیت را در اولویت کاری اوقاف قرار دهیم و خوشبختانه تاکنون 70 درصد موقوفات دارای سند مالکیت شده اند.

رییس اداره حقوقی و ثبتی اوقاف استان با اشاره به اینکه بهره گیری از مشاور ثبتی جهت احیای موقوفات یکی از دلایل مهم در پیشرفت این کار بوده است، بیان داشت: با توجه به میزان اهمیت اجرای امینانه نیات درصدد هستیم برای جلوگیری از موقوفه خواری و تعرض به موقوفات استان، برای کلیه موقوفات سند مالکیت دریافت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70درصد از موقوفات چهارمحال و بختیاری سنددار شد/ رتبه دوم استان در اخذ سند مالکیت

70درصد از موقوفات چهارمحال و بختیاری سنددار شد/ رتبه دوم استان در اخذ سند مالکیت