مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-05ورزشي

دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه برگزار می شود/توزیع 35 هزار بسته غذایی


رییس بسیج سازندگی استان البرز از برگزاری مرحله دوم کمک های مومنانه به صورت همزمان در استان البرز خبر داد و گفت: این برنامه به مرکزیت ورزشگاه انقلاب برگزار می شود.

- مهران طیران، رییس بسیح سازندگی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: مرحله دوم رزمایش استان به ریاست آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه استان و در شهرستان ها به ریاست ائمه جمعه شهرستان برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اشراف پایگاه های بسیج و مساجد به نیازمندی های محلات، قرارگاه محله محور در  مساجد سطح استان  تشکیل و  نیازمندی محلات احصا شد که کمک‍ ها بر همین اساس توزیع می شود.

طیران گفت: همزمان با رزمایش مواسات، تعداد 150 جهیزیه و  پخت بیش از .

غذا و توزیع آن  بین نیازمندان انجام می شود.

  وی در خصوص ارائه کمک به گرمخانه ها، بیان کرد: اگرچه  از سوی نهادهای حمایتی به کرمخانه ها کمک می شود؛ بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هیچ کسی در توزیع این کمک ها از قلم نیافتد؛ گرمخانه ها در قرارگاه های محله محور شناسایی شدند و به آنها نیز کمک می شود.

طیران با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در کمک به نیازمندان، گفت: مردم و خیرین می توانند در این جمع آوری و توزیع کمک ها مشارکت کنند که برای ایت امر باید به پایگاه های بسیج و مساجد محلات مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه برگزار می شود/توزیع 35 هزار بسته غذایی

دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه برگزار می شود/توزیع 35 هزار بسته غذایی