مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 05:152020-08-05حوادث

وکیل قلابی در گلستان به دام افتاد


رییس کل دادگستری گلستان از دستگیری وکیل قلابی در استان خبر داد و گفت: این فرد دست کم از 50 نفر کلاهبرداری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هادی هاشمیان اظهارکرد: وکیل قلابی که از 50 نفر کلاهبرداری کرده بود در گلستان به دام افتاد.

وی افزود: این فرد با سوء استفاده از تشابه فامیلی با چند تن از وکلای استان، وکالت نامه جعلی به افراد ارائه می داد و از این طریق کلاهبرداری می کرد.

هاشمیان ادامه داد: این فرد پس از آن لو رفت که یکی از موکلانش به او شک کرد و با مراجعه به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، موضوع را گزارش داد.

وی بیان کرد: کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان در بررسی ها متوجه شدن این فرد علاوه بر جعل عنوان وکیل و سوء استفاده از تشابه نام خانوادگی با چند تن از وکلای استان، در منزلش دفتر کار ایجاد کرده بود و با معرفی خود در محافل و نشست ها به عنوان وکیل، حق الوکاله های چند 10 میلیونی از مردم می گرفت بدون این که در پرونده ها کاری از پیش ببرد.

هاشمیان ادامه داد: در بازرسی از دفتر کار این فرد که حتی دیپلم هم نداشت حدود 150 پرونده، اوراق قضایی وکالتنامه جعلی و فرم های وکالت نامه کشف و ضبط شد.

وی با بیان این که پرونده در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای گرگان در حال رسیدگی است گفت: افرادی که به این شیوه فریب خورده اند به حفاظت و اطلاعات داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل قلابی در گلستان به دام افتاد

وکیل قلابی در گلستان به دام افتاد