مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 05:052020-08-05سياسي

مجوز بازگشایی مساجد و برپایی نماز جماعت در دزفول صادر شد


رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول گفت: با توجه به بازگشت وضعیت سفید در خوزستان و همزمان با دهه ولایت، مجوز بازگشایی مساجد و نماز جماعت با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دزفول صادر شد.

- حجت الاسلام احسان خاکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با دستور ستاد استانی مبارزه با کرونا، تصویب رییس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان دزفول و پیگیری های مجدانه امام جمعه دزفول، مجوز برگزاری نماز جماعت با رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان صادر شد.

وی افزود: هیئت امنای مساجد برای دریافت دستورالعمل های بهداشتی و هماهنگی های لازم از ساعت 9 تا 11 صبح به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دزفول مراجعه کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول بر لزوم رعایت فراهم کردن محیطی مناسب برای اقامه نماز، رعایت پروتکل های بهداشتی و اخذ مجوز از اداره تبلیغات اسلامی تاکید کرد و گفت: دزفول شرایط لازم برای بازگشایی مساجد و اقامه نماز جماعت را دارد.

حجت الاسلام خاکی به رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط هیئت امنای مساجد و نمازگزاران اشاره کرد و افزود: تعطیلی آبدارخانه، سرویس های بهداشتی و وضوخانه، ضدعفونی هر وعده توسط هیئت امنا و جلوگیری از ورود نمازگزارانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند از وظایف متصدیان مساجد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز بازگشایی مساجد و برپایی نماز جماعت در دزفول صادر شد

مجوز بازگشایی مساجد و برپایی نماز جماعت در دزفول صادر شد