مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 04:552020-08-05اقتصادي

مرکز نوآوری طلا و جواهر کشور در مشهد افتتاح می شود


افشین رحیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد: آموزش های هدفمند و دارای برگشت پذیری از اولویت های مراکز فنی  و حرفه ای در خراسان رضوی است.

مدیرکل فنی و حرفه ای خراسان رضوی با بیان اینکه از یک هزار و 100 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در این استان در حال حاضر 800 آموزشگاه در حال فعالیت هستند، از ایجاد شغل رشته های جدید در حوزه آموزش این اداره کل خبر داد.

وی افزود: امروز فنی و حرفه ای دیگر به صورت سنتی کار انجام نمی دهد، بلکه به سمت و سویی حرکت کرده که اثر فعالیت خود را جامعه به خوبی مشاهده کند.

رحیمی با تاکید بر اینکه فنی و حرفه ای برای ایجاد فرصت های شغلی از لحاظ اداری مسؤولیتی ندارد، اضافه کرد: نگاه ما  برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی برای علاقمندان است، بنابراین، افراد باید با استفاده از هنر خود و پیگیری از دستگاه هایی از جمله اصناف و دیگر مراکز تولیدی برای خود کاری را پیدا کنند.

مدیرکل فنی و حرفه ای خراسان رضوی با اعلام اینکه مبلغ 70 میلیارد ریال تسهیلات سال جاری از استاندار این استان سهیه دریافت کرده ایم، ادامه داد: با توزیع این اعتبارات و استفاده از ظرفیت کمیته امداد، اتاق اصناف و بسیج به دنبال توانمند کردن افراد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نوآوری طلا و جواهر کشور در مشهد افتتاح می شود

مرکز نوآوری طلا و جواهر کشور در مشهد افتتاح می شود