مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 04:402020-08-05پزشكي

همه آنچه باید درباره آزمایش کرونا بدانید


این روزها با دنباله دار شدن اپیدمی کرونا، انجام آزمایش های تشخیصی برای اطلاع از ابتلا یا عدم ابتلا به این ویروس به یکی از دغدغه های مردم تبدیل شده و سوالات زیادی برای آنها به وجود آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، درباره فرایند راه اندازی آزمایشگاه های تشخیص کرونا، مراکز مجاز به انجام این آزمایش، بایدها و نبایدهای انجام آزمایش کرونا، زمان و هزینه های انجام آزمایش و تفاوت آزمایش تشخیص ملکولی با دیگر آزمایش های غیرضروری با دکتر سینا مباشری زاده، مدیر امور آزمایشگاه ها و آزمایشگاه مرجع سلامت استان اصفهان گفت و گویی داشتیم که در ادامه می خوانید.

مدیر امور آزمایشگاه ها و آزمایشگاه مرجع سلامت استان اصفهان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه از شروع اپیدمی کرونا و زمانی که اولین مورد مثبت قطعی کرونا در کشور اعلام شد وارد مرحله راه اندازی آزمایشگاه های مرتبط با تشخیص کووید 19 شدیم، اظهار کرد: پیش از این اپیدمی، آزمایشگاه رفرانس مولکولی در مرکز بهداشت استان داشتیم که یکی از وظایف آن شناسایی بیماران مبتلا به آنفلوآنزای نوع A و B بود که هر سال در فصل پاییز و زمستان با آن مواجه می شویم.

آزمایشگاه رفرانس مرکز بهداشت، نخستین آزمایشگاه تشخیص کووید19 در اصفهان وی با بیان اینکه در هفته اول اسفند مجبور بودیم نمونه های بیماران علامت دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه آنچه باید درباره آزمایش کرونا بدانید

همه آنچه باید درباره آزمایش کرونا بدانید