مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 04:252020-08-05سياسي

مشکل فضای فیزیکی هنرستان آیت الله ملک حسینی یاسوج برطرف می شود


با همکاری رییس سازمان جهاد کشاورزی استان وجابجایی نظام مهندسی کشاورزی در روزهای آتی مشکل فضای فیزیکی هنرستان کشاورزی برای آغاز سال تحصیلی حل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج جلسه بررسی مشکلات اداری و آموزشی هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج با حضور  معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد،  رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان،  مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در سالن  مرکز تحقیقات استان برگزار شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد  در این جلسه فضا،  تجهیزات و نیروی انسانی را سه مولفه مهم توسعه رشته های فنی وحرفه ای و کار و دانش در استان دانست و گفت: ظرفیت ها و پتانسیل های  خوبی  در بخش کشاورزی در سطح استان  وجود دارد که ضرورت  توسعه رشته های مرتبط با بخش کشاورزی را دو چندان می کند.

ایوب رضایی با اشاره به اینکه  مهمترین مشکل هنرستان کشاورزی مشترک بودن فضای اداری و آموزشی است گفت: طبق اساسنامه  هنرستانهای وابسته تامین فضا تجهیزات و نیروی انسانی  دروس تخصصی بر عهده موسس هست که انتظار می رود  مرکز تحقیقات جهت مستقل شدن فصای فیزیکی و بروز کردن تجهیزات اداری و کارگاهی اقدامات لازم را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل فضای فیزیکی هنرستان آیت الله ملک حسینی یاسوج برطرف می شود

مشکل فضای فیزیکی هنرستان آیت الله ملک حسینی یاسوج برطرف می شود