مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 04:152020-08-05سياسي

یزدی ها در کرونا، انتقال خون و بیماران را تنها نگذاشتند


با همت و استقبال مردم یزد برای اهدای خون، انتقال خون ایام سخت و خاص کرونا را پشت سر می گذارد.

- ایسنا/یزد مدیر کل انتقال خون استان یزد گفت: با همت و استقبال مردم یزد برای اهدای خون، انتقال خون ایام سخت و خاص کرونا را پشت سر می گذارد.

نقی تقوایی در یک برنامه تلویزیونی از تلاش های شبانه روزی کارکنان انتقال خون در جهت تهیه خون سالم برای بیماران تقدیر کرد و با اشاره به وضعیت اهدای خون در زمان شیوع کرونا، گفت: مشکل بزرگ ما این بود که مسئولان توصیه می کردند در خانه بمانیم و لی ما توصیه می کردیم بابت کارهای غیرضروری از منزل خارج نشوید ولی برای امر ضروری مثل اهدای خون به یکی از مراکز انتقال خون جهت اهدای خون مراجعه کنند و برای کمک به بیماران این اداره کل را یاری کنند چون نیاز به خون و فرآورده های آن همیشگی است.

وی ادامه داد: مردم در زمان شیوع کرونا انتقال خون استان را تنها نگذاشتند و به همت مردم یزد در زمینه اهدای خون ما تعداد قابل توجهی خون و فرآورده های آن به استان های همجوار که اعلام نیاز کرده بودند، ارسال کردیم.

وی با اشاره به میزان متوسط اهدای خون در استان، گفت: اهداکنندگان سرمایه های انتقال خون هستند و مردم دارالعباده استقبال خوبی از اهدای خون دارند به نحوی که متوسط اهدای خون در کشور به ازای هر هزار نفر حدود 25 نفر است در حالی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزدی ها در کرونا، انتقال خون و بیماران را تنها نگذاشتند

یزدی ها در کرونا، انتقال خون و بیماران را تنها نگذاشتند