مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-05سياسي

زیارت غدیریه بهترین یادگار امام هادی(ع) است


در سلسله برنامه های میعاد با عرفه بعثه مقام معظم رهبری، زیارت غدیریه به عنوان بهترین یادگار ارزشمند امام هادی (ع) عنوان و بر ترویج و تبلیغ این زیارت نامه تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ویژه برنامه ولادت امام هادی (ع) در ادامه سلسله برنامه های میعاد با عرفه با سخنرانی حجج اسلام ناصر رفیعی و حبیب الله فرحزاد از سخنرانان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به صورت اینترنتی برای زائران ایرانی در بستر سامانه آموزش زائر به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد.

حجت الاسلام رفیعی در این برنامه با تبریک ولادت باسعادت دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت هادی (ع) گفت: امام دهم در کودکی پدر را از دست داد، هشت سال داشت که در مدینه خبر شهادت پدر به او رسید و سکان امامت را از هشت سالگی تا 42 سالگی به دست گرفت.

وی با بیان اینکه متوکل عباسی به امام هادی (ع) اجازه ماندن در مدینه را نداد و از امام دهم خواست که شهر مدینه منوره را به سوی سامرا ترک کند، یادآور شد: آن امام پس از برخورد متوکل عباسی به ناچار به سوی شهر سامرا سفر کردند و نیمی عمر با برکتشان را در این شهر که منطقه نظامی به شمار می رفت، سپری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیارت غدیریه بهترین یادگار امام هادی(ع) است

زیارت غدیریه بهترین یادگار امام هادی(ع) است