مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 03:302020-08-05سياسي

تمهیدات دانشگاه شیراز برای برگزاری کنکور کارشناسی ارشد


علیرضا افشاری فر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: یکی از اقداماتی که دانشگاه برای برگزاری کنکورانجام داده است اطلاع رسانی از طریق رسانه ها بوده است که داوطلبین باید همراه ماسک داشته باشند درب حوزه ها از ساعت 6: - 30 صبح باز است و افراد می توانند به تدریج وارد حوزه امتحانی شوند؛ بنابراین ضروری است داوطلب حضور خود را به دقایق آخر موکول نکند تا شاهد تجمع نباشیم.

افشاری فرمطرح کرد: داوطلبین به تدریج در گروه های چند نفره با اتوبوس به سالن های آزمون انتقال داده می شوند بازرسی بدنی داوطلبین از طریق راکد صورت می گیرد.

برای داوطلبینی که ماسک فراموش کردند همراه خود بیاورند ماسک در اختیار آنان قرار میدیم.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان فارس افزود: عدم تجمع داوطلبان هنگام ورود به حوزه ها و در زمان خروج یکی از مسائلی است که داوطلبان باید درباره آن همکاری کنند، مهم است که داوطلبان در ورود و خروج حداقل فاصله های فیزیکی را رعایت کنند که بنا بر اعلام کارشناسان دستکم باید یک متر باشد.

وی افزود: استفاده از ماسک در ورود و خروج به حوزه و حین امتحان ضروری است، ماسک باید سه لایه معمولی باشد و هریک از داوطلبان موظف است باعنوان وسیله شخصی ماسک و لوازم بهداشتی همراه داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات دانشگاه شیراز برای برگزاری کنکور کارشناسی ارشد

تمهیدات دانشگاه شیراز برای برگزاری کنکور کارشناسی ارشد