مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 مرداد 1399 ساعت 03:152020-08-04سياسي

برخورد با واحدهای صنفی غیر مجاز تشدید می شود


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: به منظور حمایت قانونی ازفعالیت واحدهای صنفی مجاز برخورد و پلمپ واحدهای صنفی غیر مجاز در قزوین تشدید می شود.

- علی فولیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رعایت قانون در همه بخش های جامعه می تواند موجب نظم بخشی و ساماندهای کارها و کاهش مشکلات شود و در این راستا همه باید خود را ملزم به رعایت قانون بدانند.

وی بیان کرد: متأسفانه در عرصه های مختلف از جمله اصناف شاهد فعالیت غیر مجاز واحدهای صنفی هستیم که این کار می تواند حقوق دیگر افراد مراعات کننده قانون را خدشه دار کرده و آسیب بزند.

فولیان یادآور شد: با توجه به وظیفه اجتماعی اصناف در فرآیند مبادلات اقتصادی و عرضه و تقاضای بازار، استفاده از ظرفیت عظیم این نهاد مدنی و جلب مشارکت آن برای پیشگیری از بروز جرایم اقتصادی در کشور می تواند اثربخش بوده و در کاهش آسیب های مبتلا به نظام اقتصادی و اجتماعی هم مفید باشد.

وی افزود: پیشگیری از ایجاد و فعالیت واحدهای فاقد پروانه در صنوف مختلف که با رویکرد حمایت قانونی از فعالیت واحدهای صنفی مجاز صورت می گیرد در زمره برنامه های جاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با واحدهای صنفی غیر مجاز تشدید می شود

برخورد با واحدهای صنفی غیر مجاز تشدید می شود