مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 21:102020-08-04فرهنگي

رونمایی از کتاب سند مفهومی تولیدات مستند معاونت استانها


کتاب سند مفهومی تولیدات مستند مرکز سیمای استان های صداوسیما با حضور علی دارابی رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیین رونمایی ازکتاب آغازی دوباره؛ برداشت آخر به عنوان سند مفهومی تولیدات مستند مرکز سیمای استان ها با حضور دکتر علی دارابی معاون امور استان های صداوسیما برگزار شد.

بنا بر این گزارش، دارابی معاون امور استان ها در این برنامه توجه به تولید مستند های فاخر و مفهومی را به عنوان یکی از دستور کارهای مراکز استانی صداوسیما برشمرد و تاکید کرد: نهضت تولید مستند به عنوان گونه ای اثر گذار در تولیدات تلویزیونی که همواره مورد توجه مخاطبان ملی و استانی بوده است باید با مطالعه دقیق و انجام پژوهش های بنیادی ادامه یابد.

وی افزود: معاونت امور استان ها با توجه وشناخت جاذبه های عظیم جغرافیایی و فرهنگی و با تکیه برتوانمندی های فیلم سازان جوان بومی و محلی در سال های اخیر مستندهای جذابی را تولید و روانه انتن کرده است.

معاون امور استان ها انتشار کتاب سند مفهومی تولیدات مستند را گامی مهم در تشویق و پشتیبانی از جوانان هنرمند و صاحب ذوق کشور برشمرد و اظهار امیدواری کرد تشریح اولویت های تولید در حوزه مستند سازی بتواند زمینه درخشش بیش از پیش مستند سازان سراسر کشور را در جشنواره های ملی و بین المللی فراهم سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب سند مفهومی تولیدات مستند معاونت استانها

رونمایی از کتاب سند مفهومی تولیدات مستند معاونت استانها