مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 19:102020-08-04پزشكي

راهکارهای جلوگیری از انفعال در بحران کرونا


انجام فعالیت بدنی هوازی با شدت متوسط به مدت 150 تا 300 دقیقه در هفته و 2 جلسه تمرین قدرتی در هفته می تواند به طور مشخص مانع از این شود که بحران کرونا افراد را در وضعیت انفعالی قرار دهد.

- انجام فعالیت بدنی هوازی با شدت متوسط به مدت 150 تا 300 دقیقه در هفته و 2 جلسه تمرین قدرتی در هفته می تواند به طور مشخص مانع از این شود که بحران کرونا افراد را در وضعیت انفعالی قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برای پیشگیری از انتقال ویروس از فردی به فرد دیگر توصیه شده که افراد از تجمع عمومی پرهیز کنند و حداقل فاصله یک تا 2 متری متر را در اجتماع حفظ کنند.

لزوم پرهیز از تجمع عمومی به همراه توصیه های بهداشتی مربوط به مراقبت شخصی (شستن دست ها و لمس نکردن صورت)، باعث شده که افراد جامعه از ورزش در باشگاه، جایی که روزانه صدها نفر در محیط نزدیک به هم تردد می کنند و با وسایل ورزشی مشترک در تماس هستند، منع شوند.

همه گیری ویروس کرونا ممکن است حفظ شیوه زندگی فعال را دچار مشکل کند و به دنبال عطسه یا سرفه فرد مبتلا، در هوا منتشر شده و روی سطوح پخش شود و سپس از طریق دهان، بینی یا چشم ها وارد بدن فرد جدیدی شده و او را مبتلا کند.

برای همه ما، چه جوان و چه مسن، فعالیت بدنی منظم برای حفظ سلامت اهمیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای جلوگیری از انفعال در بحران کرونا

راهکارهای جلوگیری از انفعال در بحران کرونا