مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 18:402020-08-04سياسي

زیارت غدیریه بهترین یادگار ارزشمند امام هادی(ع) است


سخنرانان بعثه مقام معظم رهبری در ویژه برنامه ولادت امام هادی علیه السلام که به صورت مجازی ویژه زائران برگزار شد از زیارت غدیریه به عنوان بهترین یادگار ارزشمند امام دهم یاد و بر ترویج و تبلیغ این زیارت نامه تاکید کردند.

- سخنرانان بعثه مقام معظم رهبری در ویژه برنامه ولادت امام هادی علیه السلام که به صورت مجازی ویژه زائران برگزار شد از زیارت غدیریه به عنوان بهترین یادگار ارزشمند امام دهم یاد و بر ترویج و تبلیغ این زیارت نامه تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه سلسله برنامه های میعاد با عرفه، عصر سه شنبه ویژه برنامه ولادت امام هادی علیه السلام را با سخنرانی حجج الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی و حبیب الله فرحزاد از سخنران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به صورت اینتری برای زائران ایرانی در بستر سامانه آموزش زائر برگزار کرد.

حجت الاسلام رفیعی در این برنامه با تبریک ولادت باسعاد دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت هادی علیه السلام گفت: امام دهم در کودکی پدر را از دست داد، هشت سال داشت که در مدینه خبر شهادت پدر به او رسید و سکان امامت را از هشت سالگی تا 42 سالگی به دست گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیارت غدیریه بهترین یادگار ارزشمند امام هادی(ع) است

زیارت غدیریه بهترین یادگار ارزشمند امام هادی(ع) است