مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 18:352020-08-04بين الملل

سخنرانی حسان دیاب درباره انفجار بیروت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، حسان دیاب از لحظاتی پیش در سخنانی در واکنش به انفجار بیروت با تسلیت به مردم به سبب کشته و زخمی شدن صدها نفر گفت : - نخست وزیر لبنان در سخنانی در پی انفجار مهیب بیروت تاکید کرد تا پیش از انجام تحقیقات تصمیمی اتخاذ نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از المیادین، حسان دیاب از لحظاتی پیش در سخنانی در واکنش به انفجار بیروت با تسلیت به مردم به سبب کشته و زخمی شدن صدها نفر گفت : من تعهد ملی می دهم که عاملان این فاجعه مجازات خواهند شد ‎.

وی افزود : من زودتر از انجام تحقیقات تصمیم نمی گیرم ‎، تا مشخص شود چرا این مواد که از 6 سال پیش در این محل نگهداری می شده و به این شکل رها شده بود.

‎اکنون زمان تعامل با این فاجعه است ‎ دیاب اظهار داشت من از تمامی کشورهای دوست و برادر درخواست می کنم تا به کمک لبنان بیایند و به ما در التیام این زخم کمک کنند.

‎ ای مردم لبنان ما در فاجعه ای بزرگ هستیم اما با استناد به آیه قرآن که اگر به مصیبتی دچار شدند خواهند گفت انا لله و انا الیه راجعون، باید صبور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی حسان دیاب درباره انفجار بیروت

سخنرانی حسان دیاب درباره انفجار بیروت