مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 18:102020-08-04سياسي

احساس مسئولیت خبرنگاران ستون های آبادانی کشور را استوار می کند


نماینده شهرستان مرزی بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی، گفت: احساس مسئولیت خبرنگاران ستون های توسعه، عمرانی و آبادانی کشور را استوار می کند.

- ایسنا/گیلان نماینده شهرستان مرزی بندر آستارا در مجلس شورای اسلامی، گفت: احساس مسئولیت خبرنگاران ستون های توسعه، عمرانی و آبادانی کشور را استوار می کند.

غلامرضا مرحبا امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان مرزی بندر آستارا، اظهار کرد: اصحاب رسانه و به خصوص خبرنگاران به عنوان رکن چهارم دموکراسی نقش تأثیرگذاری در توسعه، عمران، آبادانی و پیگیری مشکلات مردم دارند.

وی با اشاره به وظایف اصحاب قلم و رسانه در شرایط کنونی کشور، ادامه داد: مردم حق آگاهی از اقدامات دولت و دست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارند و در این زمینه مدیران دستگاه های اجرایی همیشه باید پاسخگوی آنان برای انعکاس فعالیت ها و حل مشکلات باشند.

وی ضمن تأکید بر اینکه احساس مسئولیت خبرنگاران ستون های توسعه، عمرانی و آبادانی کشور را استوار می کند، افزود: انعکاس توانمندی های هر منطقه از کشور مهم است و خبرنگاران خبرگزاری های فعال در شهرستان مرزی بندر آستارا با آگاهی از این مهم، در امر اطلاع رسانی، با استفاده از همه توان خود حاضر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احساس مسئولیت خبرنگاران ستون های آبادانی کشور را استوار می کند

احساس مسئولیت خبرنگاران ستون های آبادانی کشور را استوار می کند