مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 17:452020-08-04اجتماعي

300 خانواده معاود مقیم ایلام نیازمند کمک هستند


مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استانداری ایلام گفت: 300 خانواده معاود مقیم ایلام نیازمند کمک خیرین و نهادهای حمایتی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالرضا حسن پور در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان ایلام بیان کرد: هم اکنون بیش از 500 خانواده با جمعیتی حدود هزار و 900 نفر که با عنوان معاود شناخته می شوند در استان ایلام ساکن بوده که بیشتر این خانواده ها در زمینه های مسکن، معیشت، اشتغال، درمان و موارد دیگر دارای مشکلات عدیده هستند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استانداری ایلام گفت: بیش از 300 خانواده از معاودین مقیم ایلام از لحاظ معیشتی بسیار ضعیف بوده و نیازمند کمک مستمر هستند.

وی افزود: کمیته امداد استان ایلام با وجود محدودیت هایی که دارد از معدود دستگاه ها در این استان بوده که به قشر معاودین مقیم این استان خدمت رسانی می کند و از سالهای گذشته تاکنون در زمینه های حمایتی و معیشتی خدمات خوبی به برخی از این خانواده ها ارائه داده است و ما خواستار ادامه و بیشتر شدن این خدمات هستیم.

حسن پور تصریح کرد: خدمات کمیته امداد به این قشر که مدارک لازم و قانونی در اختیار ندارند در حالی است که این نهاد در این زمینه دارای محدودیت های قانونی است و کمک هایی که به معاودین ارائه می دهد انسان دوستانه و خارج از وظایف و چهارچوب های خدمت رسانی کمیته امد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 خانواده معاود مقیم ایلام نیازمند کمک هستند

300 خانواده معاود مقیم ایلام نیازمند کمک هستند