مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 17:452020-08-04اقتصادي

تولیدکنندگان استان فارس نسبت به آینده خوش بین هستند


تولید کنندگان نسبت به آینده خوش بین هستند تا با توسعه خدمات نقش ویژه ای در بازار داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت الله رحیمی شامگاه سه شنبه در شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت بیان کرد: امکان سرمایه گذاری در کشورهایی که ریسک سرمایه پذیری در آنان کم باشد قابل توجه بوده و سرمایه گذاران علاقه مند هستند که در این مناطق اقدام به سرمایه گذاری کنند البته شاخص های توسعه نیز در کاهش ریسک سرمایه گذاری نقش مؤثری دارد.

عالی ترین مقام دولت در استان فارس یادآور شد: با توجه به جایگاه فارس در زمینه اقتصادی اگر توسعه اقتصادی در فارس ایجاد شود در کشور نیز شاهد این مهم خواهیم بود.

استاندار فارس با اشاره به اینکه ارتباط صنعت و دانشگاه ارتباطی ناقص است تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت اساتید دانشگاه در حوزه صنعت می تواند زمینه ساز ارتباط بیشتر دانشگاه با صنایع تولیدی باشد البته این مهم یکی از اهداف دولت در راستای تحقق ارتباط مستمر دانشگاه با صنعت است.

رحیمی افزود: شاخص های اقتصادی کسب و کار تنها یک مشخصه اقتصادی نبوده بلکه این شاخص ها تعیین کننده نقشه راه فعالیت های اقتصادی در کشور است از این رو می توان با برنامه ریزی نسبت به بهبود این شاخص ها اقدام کرد تا وضعیت فضای کسب و کار کشور را هم بهبود بخشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان استان فارس نسبت به آینده خوش بین هستند

تولیدکنندگان استان فارس نسبت به آینده خوش بین هستند