مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 16:452020-08-04سياسي

آلرژی برخی از مسئولان نسبت به مسائل فرهنگی


کم لطفی و عدم حضور تعدادی از مسئولان شهرستان در این جلسه جای انتقاد دارد و باید دلایل آن بررسی شود که آیا آلرژی فرهنگی دارند یا بی تفاوت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علی اکبر باقری بنابی عصر سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس آباد که به منظور هماهنگی و برنامه ریزی برای عید سعید غدیر خم و ماه محرم در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، آسیب شناسی و ریشه یابی مشکلات فرهنگی شهرستان را جزو رسالت های شورای فرهنگ عمومی دانست و عنوان کرد: کم لطفی و عدم حضور تعدادی از مسئولان شهرستان در این جلسه جای انتقاد دارد و باید دلایل آن بررسی شود که آیا آلرژی فرهنگی دارند یا به چه دلیلی نسبت به مهم ترین مسائل شهرستان بی تفاوت هستند.

وی خواستار توجه ویژه به مسائل فرهنگی شهرستان شد و اظهار کرد: مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و نحوه برگزاری آن به ستاد مقابله با کرونا بستگی دارد و به پیروی از رهبر معظم انقلاب هر تصمیمی این ستاد اتخاذ کند تابع آن خواهیم بود.

رییس شورای فرهنگ عمومی پارس آباد در مورد حکاکی تصاویر اموات زن بر روی سنگ مزارها اذعان کرد: خوشبختانه در هیچ شهرستانی این حکاکی وجود ندارد ولی متأسفانه در شهرستان پارس آباد این بدعت آغاز شده و به این مسئله رسیدگی نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلرژی برخی از مسئولان نسبت به مسائل فرهنگی

آلرژی برخی از مسئولان نسبت به مسائل فرهنگی