مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 16:352020-08-04سياسي

پیام تسلیت نماینده مردم تبریز در پی درگذشت همسر شهید تجلایی


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، در پیامی، درگذشت همسر فداکار و وارسته شهید جاویدالاثر علی تجلایی را تسلیت گفت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، در پیامی، درگذشت همسر فداکار و وارسته شهید جاویدالاثر "علی تجلایی" را تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی به شرح ذیل است؛ بسم الله الرحمن الرحیم خبر درگذشت مرحومه حاجیه خانم نسیبه عبدالعلی زاده، همسر محترمه و صبور سردار پرافتخار سپاه اسلام، شهید جاویدالاثر علی تجلایی موجب تالم و تاثر مردم ولایتمدار تبریز به ویژه خانواده های شهدا شد.

بی شک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خود را مرهون فداکاری ها و ایثار چنین بانوان مومنه، صبور و مجاهدی می داند که با همراهی و حمایت از فرزندان و همسران خود در سپاه اسلام، همچون سردار شهید علی تجلایی، عزت، امنیت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

اینجانب درگذشت ایشان را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده های معظّم شهدا و ایثارگران ، مردم قدرشناس ایران و آذربایجان شرقی، اقوام و آشنایان آن مرحومه تسلیت و تعزیت عرض کرده و از درگاه حضرت حق تعالی برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت نماینده مردم تبریز در پی درگذشت همسر شهید تجلایی

پیام تسلیت نماینده مردم تبریز در پی درگذشت همسر شهید تجلایی