مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 16:102020-08-04اقتصادي

سالانه 4 هزار پروژه تحقیقاتی کشاورزی در کشور انجام می شود


سالانه چهار هزار پروژه تحقیقاتی کشاورزی در کشور انجام شده و یافته های تحقیقاتی برای تولید کیفی محصول به بخش اجرا معرفی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامبیز بازرگان شامگاه سه شنبه در حاشیه نشست با معاونان مراکز تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مجموع 20 موسسه تحقیقاتی و 34 مرکز تحقیقات بخش کشاورزی در سطح کشور فعال است.

وی افزود: منابع پایه آب و خاک و جنگل ها، سرمایه در بخش کشاورزی برای تولید غذا، منابع انسانی و بهره برداران و دانش و مهارت چهار ستون اصلی بخش کشاورزی هستند.

رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ادامه داد: در سه بخش نخست هرچند با محدودیت هایی ذاتی روبرو هستیم اما در بخش دانش و مهارت در کشور ظرفیت های بسیار خوبی داریم که در توسعه کشاورزی و ارتقاء تولید اثرگذاری آن ثابت شده است.

وی اضافه کرد: در شرایط تحریم، امنیت غذایی بسیار حائز اهمیت است و و مراکز و موسسات تحقیقاتی به طور مداوم تلاش دارند با دستیابی به علم نوین، نتایج تحقیقات را به دست بهره برداران برسانند.

بازرگان از انجام سالانه چهار هزار پروژه تحقیقاتی و معرفی 50 رقم و 200 یافته پژوهشی جدید در کشور و معرفی آن به بخش اجرا برای تولید کیفی محصول خبر داد و تصریح کرد: باقلای بدون تانن حاصل پژوهش مرکز تحقیقاتی گرگان است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 4 هزار پروژه تحقیقاتی کشاورزی در کشور انجام می شود

سالانه 4 هزار پروژه تحقیقاتی کشاورزی در کشور انجام می شود