مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 15:402020-08-04سياسي

لزوم همراهی دستگاه ها برای دریافت کد بورسی ایتام در طرح شتابا


مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: به منظور ثبت نام اولیه و دریافت کد بورسی برای ایتام در طرح شتابا به همراهی و همکاری تمام مسؤولان و دستگاه های مربوطه نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی سلامتی عصر امروز در  نشست تخصصی طرح شبکه توانمندسازی ایتام در بورس ایران (شتابا) در سالن غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: طرح شتابا با موضوع استفاده از ظرفیت بازار سرمایه، برای ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) از سوی استاندار سمنان به رییس جمهوری پیشنهاد و پس از تأیید وی، این طرح برای پیگیری به نهاد ریاست جمهوری و معاون اول رییس جمهور ارسال شد.

وی اضافه کرد: کلیت اجرای طرح شتابا برای سازمان بورس، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سایر نهادهای مرتبط ارسال شد و جلسه نهایی این طرح با حضور معاون اول رییس جمهور و مدیران سازمان بورس و کمیته امداد و معاون وزیر اقتصاد و دارایی به زودی برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با بیان اینکه سمنان در گام نخست، به عنوان استان پایلوت برای اجرای این طرح معرفی شده است، ادامه داد: این جلسه با هدف بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای لازم در این زمینه برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همراهی دستگاه ها برای دریافت کد بورسی ایتام در طرح شتابا

لزوم همراهی دستگاه ها برای دریافت کد بورسی ایتام در طرح شتابا