مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 15:402020-08-04سياسي

اساتید باید تلاش خود را بر عملیاتی کردن دانش خود بگذارند


اساتید باید با سود رساندن به جامعه خود، انفاق علم خود را انجام دهند و علاوه بر تعلیم دانشجویان از علم خود برای رفع نیاز های جامعه نیز استفاده کنند و دانش خود را عملیاتی سازند، - ایسنا/قم رییس بنیاد نخبگان قم گفت: اساتید باید با سود رساندن به جامعه خود، انفاق علم خود را انجام دهند و علاوه بر تعلیم دانشجویان از علم خود برای رفع نیاز های جامعه نیز استفاده کنند و دانش خود را عملیاتی سازند، باید همه جوانان به فکر رفع نیاز خود و جامعه از طریق نوآوری و ارائه ایده های جدید باشند.

محمد محمد رضایی رییس بنیاد نخبگان قم امروز در مراسم افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی در استان قم بیان کرد: در احادیث بسیاری تاکید بر کسب علم و دانش شده است، در این احادیث، منظور از علم اسلامی، علم نافع است، در حقیقت علم باید در رشد فردی و اجتماعی ما موثر باشد، جوانان ما ظرفیت لازم برای کار را دارند.

وی ادامه داد: باید جهاد علمی را در کشور رقم بزنیم، به گونه ای که هر دانشجویی در دانشگاه به فکر رفع نیاری از کشور خود باشد و جهاد دانشگاهی نیز باید بکوشد تا در دانشگاه بستر این فعالیت را فراهم کند.

محمدرضایی عنوان کرد: رشد کنونی در حوزه کسب و کار مطلوب نیست و دانشجویان و اساتید ما باید به دنبال علمی باشند که به جامعه خود نفع برساند، اساتید باید با سود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید باید تلاش خود را بر عملیاتی کردن دانش خود بگذارند

اساتید باید تلاش خود را بر عملیاتی کردن دانش خود بگذارند