مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 14:452020-08-04اجتماعي

10درصد از نوآموزان سنجش سلامت به مراکز پزشکی ارجاع داده شدند


معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: از آغاز طرح سنجش سلامت تاکنون 293 هزار و 140 نوآموز مورد ارزیابی قرار گرفته اند که 10درصد از آن ها به دلایل مختلف به مراکز تخصصی پزشکی ارجاع داده شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، سید جواد حسینی معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در حاشیه بازدید از مرکز سنجش سلامتی جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان که صبح امروز در مدرسه موجانی شهرری برگزار شد، اظهار کرد: از آغاز طرح سنجش سلامت تاکنون 664 هزار و 65 نوآموز در سراسر کشور در این طرح نوبت گیری کرده اند و 293  هزار و 140 نوآموز نیز مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

  وی با بیان اینکه امسال یک میلیون و 50 دانش آموز کلاس اولی و پیش دبستانی در کشور داریم، افزود: سال گذشته بیش از 97 درصد دانش آموزان پایه اول دبستان قبل از ورود به مدرسه مورد سنجش جسمی و آمادگی تحصیلی قرار گرفتند ولی امسال با برنامه ریزی های انجام گرفته این آمار به 99 درصد خواهد رسید.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ادامه داد: تاکنون 10 درصد از نوآموزان کشور که در طرح سنجش سلامت شرکت کرده اند، به مراکز تخصصی پزشکی ارجاع داده شده که بیشتر آن ها مشکوک به اوتیسم و یا داری معلولیت ذهنی و حرکتی بودند و برخی نیز مشکلات بینایی و شنوایی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10درصد از نوآموزان سنجش سلامت به مراکز پزشکی ارجاع داده شدند

10درصد از نوآموزان سنجش سلامت به مراکز پزشکی ارجاع داده شدند