مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 14:402020-08-04سياسي

مدیران حوزه کسب کار نباید در گذشته زندگی کنند


نیازها در دوران کرونا متوقف نشده است بلکه صرفا تغییر کرده است، نمی توان از کرونا گلایه کرد بلکه باید روند کار را تغییر داد، - ایسنا/قم یک کارآفرین برتر اجتماعی گفت: نیازها در دوران کرونا متوقف نشده است بلکه صرفا تغییر کرده است، نمی توان از کرونا گلایه کرد بلکه باید روند کار را تغییر داد، در دوران پسا کرونا، تغییر، الزام است نه انتخاب.

علیرضا نبی در یکی از سلسله نشست های چالش کرونا و زندگی مومنانه که تحت عنوان پساکرونا؛ تغییر، الزام یا اجبار که به همت جهاد دانشگاهی قم و دانشگاه پردیس فارابی برگزار شد، عنوان کرد: من علیرضا نبی هستم و در 9 شهریور سال 47 در مشهد به دنیا آمده ام، اما اعتقاد دارم که انسان نه در تاریخ تولد خود، بلکه وقتی کار مهم و مفیدی انجام می دهند و از خود اثر خوبی برجای می گذارند متولد شوند.

وی ادامه داد: یکبار که در سفر بودم، در قبرستان قدیمی یک روستا بودم که روی آن نوشته آقای حاجی مشهدی کربلایی متولد 1202 متوفی 1204! چند سنگ قبر دیگر نیز بدین صورت مشاهده کردم که بسیار عجیب بود، چون ممکن نیست فردی هم مشهد و هم کربلا و هم حج رفته باشد اما فقط دو سال عمر کرده باشد، وارد روستا شدم و چرایی این مطلب را از چند ساکن مسن روستا پرسیدم، حقیقت این بود که آن افراد آن میزان از عمر خود را که مفید طی کرده بودند، به عنوان عمر خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران حوزه کسب کار نباید در گذشته زندگی کنند

مدیران حوزه کسب کار نباید در گذشته زندگی کنند