مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 12:452020-08-04اقتصادي

حرکت باغ موزه دفاع مقدس لرستان به سمت کلنگی شدن


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با اشاره به پیشرفت 85 درصدی باغ موزه دفاع مقدس استان با گذشت ده سال، گفت: اگر روند ساخت این مرکز فرهنگی به همین کندی پیش برود به یک ساختمان کلنگی تبدیل خواهد شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با اشاره به پیشرفت 85 درصدی باغ موزه دفاع مقدس استان با گذشت ده سال، گفت: اگر روند ساخت این مرکز فرهنگی به همین کندی پیش برود به یک ساختمان کلنگی تبدیل خواهد شد.

محسن رشیدی امروز 14 مردادماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به در دست ساخت بودن پروژه فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس لرستان، اظهار کرد: ساخت این باغ موزه 10 سال است که شروع شده و متاسفانه در حال حاضر این مرکز فرهنگی تنها 85 درصد پیشرفت کار دارد.

وی افزود: اگر روند ساخت این مرکز فرهنگی دفاع مقدس به همین کندی پیش برود و ده سال دیگر ادامه داشته باشد، بدون شک به یک ساختمان کلنگی تبدیل خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با بیان این که نسل آینده به عملکرد ما نگاه خواهند کرد که گذشتگان خوب کار کرده اند یا نه و چراهایی که هست، اضافه کرد: اگر بودجه ای که از طرف مرکز ملی در نظر گرفته می شود، به صورت صد درصد واگذار می شد امروز شاهد افتتاح این موزه بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت باغ موزه دفاع مقدس لرستان به سمت کلنگی شدن

حرکت باغ موزه دفاع مقدس لرستان به سمت کلنگی شدن