مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 11:252020-08-04سياسي

هر خانواده؛ یک سفیر سلامت


در دومین جلسه گروه کاری سلامت، رفاه و توسعه اجتماعی استان، سند الزامات و استانداردهای ادغام برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت بررسی و موارد لازم برای تربیت سفیران سلامت در هر خانواده مطرح شد.

- عباسعلی بهاری، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی، امروز سه شنبه 14 مرداد در دومین جلسه گروه کاری سلامت، رفاه و توسعه اجتماعی اظهار کرد: لازم است در ارائه خدمات در این حوزه اهتمام بیشتری انجام گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دبیرخانه باید پیگیری های لازم را انجام دهد و هر دستگاهی که وظایف خود را به درستی انجام نداد، باید توضیح دهد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه سلامت مردم و جامعه اولویت ول ماست، تصریح کرد: لازم است شرح وظایف هر دستگاه معین و عملکرد آن ها و ماموریت مشخص شود.

بهاری ادامه داد: دستگاه های اجرایی باید برای تحقق اهداف سند هر خانه یک پایگاه سلامت، فعالیت های خود را اعلام کنند و ارزیابی و پایش توسط دانشگاه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برنامه های عملیاتی دستگاه ها باید مشخص و اجرا شود، اظهار کرد: لازم است دستگاه ها حوزه کاری خود را در این کارگروه شناخته و براساس آن عملکرد داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر خانواده؛ یک سفیر سلامت

هر خانواده؛ یک سفیر سلامت