مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 11:252020-08-04سياسي

کتاب «شیوه نامه روزنامه نگاری»؛ اثر تازه مجید رضاییان


کتاب «شیوه نامه روزنامه نگاری» به قلم مجید رضاییان با هدف آموزش دستورالعمل ها و قواعد صحیح روزنامه نگاری، از دوشنبه ـ 13 مرداد ماه ـ در دسترس دانشجویان و علاقه مندان این رشته قرار گرفت.

- کتاب شیوه نامه روزنامه نگاری به قلم مجید رضاییان با هدف آموزش دستورالعمل ها و قواعد صحیح روزنامه نگاری، از دوشنبه ـ 13 مرداد ماه ـ در دسترس دانشجویان و علاقه مندان این رشته قرار گرفت.

کتاب شیوه نامه روزنامه نگاری به عنوان منبعی جامع، قواعد کاربردی فرم های روزنامه نگاری از خبرنویسی، گزارش، مصاحبه تا تیتر و فتوژورنالیسم را با ذکر نمونه و تمرین، به گونه ای که برای خبرنگاران مبتدی تا حرفه ای قابل استفاده باشد، به گونه ای آموزشی، مطرح کرده است.

مجید رضاییان ـ استاد دانشگاه و پژوهشگر ژورنالیسم ـ درباره رویکرد و محتوای کتاب جدیدش به ایسنا چنین توضیح داد: ما به یک شیوه نامه جدید در روزنامه نگاری نیاز داشتیم.

در روزنامه نگاری امروز ما ـ چه در فضای وب و چه در مطبوعات ـ تولید به حداقل رسیده و همه چیز به وی گفت ـ وی افزود متکی شده است.

ما سراغ این پژوهش رفتیم تا به نوعی از شر وی گفت ـ وی افزود راحت شویم.

در واقع این کتاب در پی تبیین قواعد کاربردی تولید محتوا در روزنامه نگاری در همه فرم های مورد نیاز است؛ چه خبری و چه غیرخبری یا اصطلاحا تحلیلی و فرآیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «شیوه نامه روزنامه نگاری»؛ اثر تازه مجید رضاییان

کتاب «شیوه نامه روزنامه نگاری»؛ اثر تازه مجید رضاییان