مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 11:102020-08-04سياسي

دستور رییس جمهور، نقطه عطفی در حوزه مدیریت باغستان سنتی است


مدیرعامل سازمان باغستان قزوین گفت: دستور رییس جمهور نقطه عطفی در حوزه مدیریت باغستان سنتی قزوین است، باغستان بیش از این که یک مرتع کشاورزی، - ایسنا/قزوین مدیرعامل سازمان باغستان قزوین گفت: دستور رییس جمهور نقطه عطفی در حوزه مدیریت باغستان سنتی قزوین است، باغستان بیش از این که یک مرتع کشاورزی، زمین کشاورزی یا باغ باشد یک عرصه هویتی و میراثی است.

باغستان قزوین به عنوان یک میراث ملی است که تخریب آن پیامدهای زیست محیطی، اقتصادی و اجتماعی فرا استانی دارد، مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری بنا به اهمیت باغستان قزوین، گزارشی را دراین باره تهیه کرده است.

این گزارش به استحضار رییس جمهور رسید و وی به وزیر جهاد کشاورزی و وزیران کشور، نیرو، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و استاندار قزوین دستور داد تا از باغات قزوین حراست شود.

محمدکریم کاظم پور در این خصوص در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به دستور رییس جمهور برای حراست از باغات قزوین، تصریح کرد: دستور رییس جمهور نقطه عطفی در حوزه مدیریت باغستان سنتی قزوین است، باغستان بیش از این که یک مرتع کشاورزی، زمین کشاورزی یا باغ باشد یک عرصه هویتی و میراثی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس جمهور، نقطه عطفی در حوزه مدیریت باغستان سنتی است

دستور رییس جمهور، نقطه عطفی در حوزه مدیریت باغستان سنتی است