مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-04دانش

ساخت تونل و دستگاه ضدعفونی کننده کاغذ در واحد خمینی شهر


رییس دانشگاه آزاد واحد خمینی شهر گفت: اقداماتی از جمله ساخت دو دستگاه کاربردی که یکی آن ها تونل ضدعفونی کننده و دیگری دستگاه ضدعفونی کننده کاغذ و اوراق است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمینی شهر، فرید نعیمی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر جزو بزرگ ترین دانشگاه های کشور است دانشگاهی که از مردم برای مردم است و امروز به دانشگاهی بین المللی تبدیل شده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر گفت: بر اساس اعلام پایگاه سایمگو دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر در بین همه دانشگاه های کشور رتبه هفتم و در بین واحدهای دانشگاه های آزاد رتبه اول را کسب کرده است.

وی ادامه داد: دانشگاه های نسل چهارم باید میزان تأثیرگذاری بیشتری در جامعه و کشور داشته باشند که در همین راستا وبینارهای علمی برای شهروندان در شهر خمینی شهر برگزار شد که اخیراً وبینار مجازی با موضوع خانواده برای مردم ارائه شد.

نعیمی با اشاره به اثرات ویروس توسط رهبر انقلاب اسلامی افزود: در حوزه کارآفرینی دانشگاه باید رسالت جدیدی را برای خود تعریف کند به همین دلیل دو مرکز در دانشگاه تشکیل شد و در حال حاضر مهارت آموزی دانشجویان را مبنای کار خود قرار داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت تونل و دستگاه ضدعفونی کننده کاغذ در واحد خمینی شهر

ساخت تونل و دستگاه ضدعفونی کننده کاغذ در واحد خمینی شهر