مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-04اقتصادي

قطع شدن شریان های مواصلاتی با تداوم بارش باران در مهاجرآباد تنکابن


سیل استثنایی قرن ، اصطلاحی بود که از زبان معاون وقت رییس جمهور، در سال 97، برای حجم عظیم ویرانی یک بارش 24 ساعته در غرب مازندران و به ویژه مردم روستای مهاجرآباد تنکابن، - ایسنا/مازندران سیل استثنایی قرن"، اصطلاحی بود که از زبان معاون وقت رییس جمهور، در سال 97، برای حجم عظیم ویرانی یک بارش 24 ساعته در غرب مازندران و به ویژه مردم روستای مهاجرآباد تنکابن، شنیده شد، بارشی که سیل بزرگی را به بار آورد و هر چه مسئول بود را به غرب استان، روانه ساخت.

حال با گذشت این مدت طولانی، دوباره، بارش باران در دو روز گذشته در تنکابن باعث بروز خساراتی به بخش های کشاورزی و جاده ای روستای مهاجرآباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان شد.

در این خصوص، رییس شورای اسلامی روستای مهاجرآباد از خسارات به باغات کیوی و زمین های شالیکاری این روستا خبر داد و اظهار کرد: به دلیل حجم بالای مصالح موجود در رودخانه مسیر آب با افزایش دبی در اثر باران 2 روز گذشته تغییر کرد و وارد اراضی کشاورزی روستا شد.

ایران گلین عباسی در گفت وگو با ایسنا به مشکلات برجای مانده از حادثه سیل مهرماه 97 اشاره و خاطرنشان کرد: تنها مسیر جانبی رودخانه در بالادست روستا پس از سیل سنگچین شد، در نتیجه به دلیل نبود دیواره سنگی مسیر رودخانه مجاور روستا و همچنین انبوه مصالح مازاد باقیمانده از سیل 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع شدن شریان های مواصلاتی با تداوم بارش باران در مهاجرآباد تنکابن

قطع شدن شریان های مواصلاتی با تداوم بارش باران در مهاجرآباد تنکابن