مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 10:552020-08-04سياسي

فقط یک سال!/ درس های روحانی برای آینده کشور چیست؟


می توان در کارنامه دولت یک دستاورد بزرگ را پیدا کرد؛ دستاوردی غیرایجابی و در عین حال بسیار مهم و آن هم اثبات اینکه پیشرفت کشور از مسیر ترسیم و تبلیغ شده جریان غرب گرا محقق نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، با رسیدن به تاریخ مرسوم تنفیذ و تحلیف دولت های منتخب، دولت روحانی با روزشمار پایان عمر خود روبه رو است و از این به بعد هیچ کدام از روزهای تقویم بیش از یک بار گذران خود در دولت وی را تجربه نخواهند کرد.

اما از جهات دیگر داستان دولتی که با عنوان تدبیر و امید کار خود را آغاز کرده بود خیلی زودتر از آنچه انتظارش می رفت به پایان رسید تا این روزها حتی سرسخت ترین حامیان روحانی هم برای حفظ اعتبار سیاسی و اجتماعی خود هیچ گزینه ای جز نقد و برائت از عملکرد وی روی میزهای شان نداشته باشند.

حالا محمدعلی وکیلی، سخنگوی ستاد انتخاباتی و بخشی از تاریخ معاصر که در سایه عملکرد او شکل گرفت از کجا آمد و به کجا ختم خواهد شد؟ آیا می توان در یک سال باقیمانده از دولت انتظار پایانی متفاوت داشت؟ درس های روحانی برای آینده کشور چیست؟ از نقد عملکرد تا نقد بی عملی روحانی که از میانه دهه 80 تبدیل به یک بازیگر حاشیه نشین سیاسی شده بود و شکست مذاکرات سعدآباد او را تبدیل به یک بازنشسته نه چندان محبوب کرده بود، با بالا گرفتن مشکلات اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط یک سال!/ درس های روحانی برای آینده کشور چیست؟

فقط یک سال!/ درس های روحانی برای آینده کشور چیست؟