مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 10:552020-08-04سياسي

توزیع 5 هزار بسته معیشتی تا فعال شدن شیفت ایثار در کارخانه نکاچوب


مسوول سازمان بسیج کارگری سپاه کربلای مازندران گفت: در مرحله اول رزمایش در ماه مبارک رمضان بیش از 17 هزار بسته معیشتی توزیع شد در این مرحله تاکنون 5 هزار بسته توزیع و همچنین بحث شیفت ایثار را خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مازندران، شهرام نوری بعد از ظهر امروز در مراسم برگزاری رزمایش کشوری شیفت ایثار نهضت کرونا دچار مشکل شدند، کردیم.

*اهدای بیش از 17 هزار بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش نوری اعلام کرد: در مرحله اول این رزمایش در ماه مبارک رمضان بیش از 17 هزار بسته معیشتی توسط کارفرمایان مراکز تولیدی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد، در این مرحله از عید قربان تا غدیر بیش از 5 هزار بسته معیشتی آماده توزیع است.

مسؤول سازمان بسیج کارگری سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه مشارکت خوب مدیران مراکز تولیدی استان جای تقدیر دارد، گفت: دغدغه این مدیران بحث معیشتی کارگران است، در کنار این افراد امیدواریم بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

*فعال کردن شیفت ایثار این مسؤول خاطرنشان کرد: یکی از کارهای دیگر بسیج کارگری در سراسر استان با همکاری بسیجیان به عنوان کمک به مجموعه ها و  مراکز تولیدی در قالب گروه های جهادی فعال شد، است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 5 هزار بسته معیشتی تا فعال شدن شیفت ایثار در کارخانه نکاچوب

توزیع 5 هزار بسته معیشتی تا فعال شدن شیفت ایثار در کارخانه نکاچوب