مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 10:552020-08-04سياسي

استفاده از ظرفیت فضای مجازی در تبیین نقش کردستان در دفاع مقدس


معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: با توجه به محدودیت های ناشی از شیوع کرونا در جامعه باید از امکانات فضای مجازی و رسانه ها بهره بیشتری برای معرفی هفته دفاع مقدس برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسین خوش اقبال بعد از ظهر امروز جلسه هماهنگی ویژه برنامه های دفاع مقدس که در سالن شهدای گمنان استانداری کردستان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص به خاطر شیوع یی با رعایت پروتکل های کامل بهداشتی برگزار شود.

ذبیح الله مالکی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کردستان هم در این جلسه اظهار کرد: دستور عمل چهلمین سالگی دفاع مقدس برای برگزاری برنامه ها از اول سال 99 به حفظ آثار و استانداری کردستان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه تا به حال سه جلسه در راستای برگزاری ویژه برنامه های دفاع مقدس در استان برگزار شده است، بومی سازی دستور عمل 40 سالگی دفاع مقدس، فعال نمودن ستاد استانی و شهرستان ها، تهیه و تولید پاورپوینت کامل از شرح وظایف هر کدام از اعضا، ارسال ابلاغیه مصوبات جلسات برای کمیته ها و فرمانداران، حضور در 5 شهرستان برای تشریح برنامه های 40 سالگی دفاع مقدس، دریافت برنامه های پیشنهادی و اقدامات انجام شده توسط کمیته های 17گانه از جمله اقداماتی بوده که تا این لحظه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت فضای مجازی در تبیین نقش کردستان در دفاع مقدس

استفاده از ظرفیت فضای مجازی در تبیین نقش کردستان در دفاع مقدس