مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 10:152020-08-04سياسي

زندانیان قزلحصاری که باقیمانده حبسشان کمتر از شش ماه بود، به مرخصی اعزام شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیر کل زندان های استان تهران طی بازدید از ندامتگاه قزلحصار اظهار داشت: به مناسب عید بزرگ غدیرخم، با مساعدت معاون دادستان در امور زندان ها و پیگیری مسئولان این مرکز، - مدیر کل زندان های استان تهران طی بازدید از ندامتگاه قزلحصار اظهار داشت: به مناسب عید بزرگ غدیرخم، با مساعدت معاون دادستان در امور زندان ها و پیگیری مسئولان این مرکز، تمام زندانیانی که باقیمانده حبسشان کمتر از شش ماه بود، به مرخصی پایان حبس اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیر کل زندان های استان تهران طی بازدید از ندامتگاه قزلحصار اظهار داشت: به مناسب عید بزرگ غدیرخم، با مساعدت معاون دادستان در امور زندان ها و پیگیری مسئولان این مرکز، تمام زندانیانی که باقیمانده حبسشان کمتر از شش ماه بود، به مرخصی پایان حبس اعزام شدند.

سیدحشمت اله حیات الغیب با اعلام این خبر گفت: با مساعدت مراجع قضایی، تعداد 208 نفر از زندانیانی که باقی مانده حبس آنان کمتر از شش ماه بود، با اعطای مرخصی نزد خانواده خود بازگشتند.

مدیر کل زندان های استان تهران، طی بازدید از ندامتگاه قزلحصار ضمن تأکید بر امر رسیدگی ویژه به پرونده های قضایی مددجویانی که می توانند به مرخصی اعزام شده یا مشمول عفو قرار گیرند، گفت: در شرایطی که با انتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندانیان قزلحصاری که باقیمانده حبسشان کمتر از شش ماه بود، به مرخصی اعزام شدند

زندانیان قزلحصاری که باقیمانده حبسشان کمتر از شش ماه بود، به مرخصی اعزام شدند