مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-04اقتصادي

افتتاح همزمان دو واحد نمایشگاهی مبل منبت در ملایر


در راستای تحقیق شعار جهش تولید در شهرستان ملایر دو واحد نمایشگاهی مبل منبت افتتاح شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر قدرت الله ولدی ظهر امروز در در آیین افتتاح دو واحد نمایشگاهی مبلمان منبت در ملایر  با اشاره به ظرفیت های شهرستان در حوزه های مختلف به ویژه مبل و منبت اولویت نخست ملایر در حوزه اقتصاد را تحقق جهش تولید و تامین معیشت و اشتغال مردم دانست.

وی با اشاره به بیش از 25 میلیارد تومان سرمایه گذاری برای افتتاح این دو واحد نمایشگاهی انجام شده است گفت: با افتتاح این دو واحد برای 45 نفر اشتغال ایجاد می شود.

فرماندار ملایر افزود: به دنبال ثبت جهانی منبت مبلمان ملایر در شورای جهانی صنایع دستی، شاهد تحول مهمی در این حوزه بوده ایم و بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازفعالان این حوزه، از ابتدای سال تاکنون بیش از 20 واحد نمایشگاهی به عرضه کنندگان منبت مبلمان شهرستان اضافه شده که بیانگر جذابیت سرمایه گذاران و حمایتی است که از بخش خصوصی صورت می گیرد.

وی با اشاره به توانمندی های بخش خصوصی شهرستان ملایر، یکی از اولویت های مدیریت ارشد شهرستان در راستای حمایت از این صنعت را تامین چوب ارزان و با کیفیت دانست و افزود: ضمن پیگیری تسهیل در واردات چوب و رفع مسئله عوارض گمرکی برای واردکنندگان مواد اولیه و صادرکنندگان مبلمان منبت شهرستان، کار بر روی استاندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح همزمان دو واحد نمایشگاهی مبل منبت در ملایر

افتتاح همزمان دو واحد نمایشگاهی مبل منبت در ملایر