مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-04بين الملل

اگر ترامپ در انتخابات پیروز شود آمریکا از ناتو خارج می شود


مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه ای عنوان داشت در صورتی که «دونالد ترامپ» بار دیگر در انتخابات پیروز شود آمریکا از ناتو خارج خواهد شد.

- مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه ای عنوان داشت در صورتی که دونالد ترامپ بار دیگر در انتخابات پیروز شود آمریکا از ناتو خارج خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جان بولتون در گفتگو با روزنامه آلمانی هندلزبلات با اشاره به تنش های میان دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و ناتو، اعلام کرد که هرچند تعداد کمی از جمهوریخواهان این ایده را می پسندند اما اگر دونالد ترامپ دوباره انتخاب شود، آمریکا را از ناتو خارج خواهد کرد.

بولتون در بخش دیگری از این گفتگو اظهار داشت: در صورتی که ترامپ پیروز انتخابات سوم نوامبر باشد بیشترین حجم مسیر دیپلماسی ایالات متحده از مسیر کنگره طی خواهد شد.

به گفته وی، در صورت پیروزی ترامپ، هم در مجلس سنا و هم مجلس نمایندگان مخالفت های شدیدی از سوی دموکرات ها و جمهوریخوهان در مقابل تصمیمات ترامپ پیش می آید.

بنابراین به نظرم اروپایی ها بهتر است با کنگره ارتباط برقرار کنند.

بولتون همچنین با اشاره به اینکه برایش مهم نیست چه کسی پیروز انتخابات ریاست جمهوری کشورش شود، افزود: بایدن همیشه در زیر زمین خانه خود است و از آنجا بیرون نمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر ترامپ در انتخابات پیروز شود آمریکا از ناتو خارج می شود

اگر ترامپ در انتخابات پیروز شود آمریکا از ناتو خارج می شود