مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 10:002020-08-04اجتماعي

ایجاد منطقه گردشگری در مجاورت سد درودزن مرودشت


رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان مرودشت از ایجاد منطقه تفریحی و گردشگری در مجاورت سد درود زن خبر داد.

-   بهمن مردانی در گفتگو با خبرنگار سرویس شهرستان های فارس در مرودشت با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های اکوسیستمی این شهرستان اظهار داشت: آب وهوای کوهستانی و معتدل به ویژه در روستاهای مرودشت علاوه بر ایجاد انگیزه برای ادامه زندگی، موجب استقبال و حضور گردشگران و مسافران بسیاری شده است.

رییس اداره گردشگری مرودشت با اشاره به پیشینه روستای درودزن افزود: روستای درودزن با جمعیتی بالغ بر 450 خانوار و قدمت 300 ساله در مسیر و شاه راه بعضی از اماکن و روستاهای هدف گردشگری ازجمله حصار، دشتک و بهشت گمشده قرار دارد.

وی از ایجاد منطقه تفریحی و گردشگری در مجاورت سد درودزن به نام ستخر گزین خبر داد و بیان داشت: مسافران و گردشگران قبل از عزیمت به دیگر اماکن تاریخی و تفرجگاهی می توانند توقفی هم در درودزن داشته و از خدمات و امکانات مجموعه اشاره شده پس از راه اندازی استفاده کنند.

دبیر کارگروه گردشگری شهرستان مرودشت به اتمام طرح مطالعاتی این پروژه اشاره و ادامه داد: این مجموعه توسط شرکتی تعاونی و در زمینی به مساحت 60 هکتار با ظرفیت های همچون خدمات اقامتی تفریحی و گردشگری احداث خواهد شد که علاوه بر خدمات به مسافران و گردشگران باعث رونق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد منطقه گردشگری در مجاورت سد درودزن مرودشت

ایجاد منطقه گردشگری در مجاورت سد درودزن مرودشت