مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 10:002020-08-04فرهنگي

اعلام آثار جشنواره تلوراید با وجود لغو شدن


چهل و هفتمین جشنواره فیلم تلوراید که امسال برگزار نخواهد شد، از فهرست 28 فیلمی که قرار بود در این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته شود رونمایی کرد.

- چهل و هفتمین جشنواره فیلم تلوراید که امسال برگزار نخواهد شد، از فهرست 28 فیلمی که قرار بود در این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته شود رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فایربال: بازدیدکنندگان از دنیاهای تاریک تر ساخته ورنر هرتزوگ ، ناکجاآباد ساخته کلویی ژائو ، شب ساخته جیانفرانکو رُزی ، جریان اصلی از جیا کاپولا ، آمونیت ساخته فرانسیس لی ، آندری تارکوفسکی.

یک نیایشگر سینما به کارگردانی آندری ای.

تارکوفسکی ، سیب ها از کریستوس نیکو ، زنبور عسل: چکونه می توانید یک قلب شکسته را ترمیم کنید به کارگردانی فرانک مارشال ، شارلاتان از آگنیژکا هولاند ، آقای برادی عزیز به کارگردانی کیت مایتلند ، دوک از راجر میچل ، پدر به کارگردانی فلورین زلر در کنار فیلم شیطان وجود ندارد به کارگردانی محمد رسول اُف و محصول مشترک ایران و آلمان مهمترین فیلم های در فهرست آثار جشنواره تلوراید آمریکا هستند.

جشنواره بین المللی فیلم تلوراید آمریکابه سبب اوج گیری شیوع ویروس کرونا تصمیم به برگزار نشدن چهل و هفتمین دوره خود گرفت و مسئولان این رویداد سینمایی که همه ساله در شهر کوهستانی تلوراید در ایالت کلرادو برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آثار جشنواره تلوراید با وجود لغو شدن

اعلام آثار جشنواره تلوراید با وجود لغو شدن