مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 09:452020-08-04سياسي

کمیسیون مرکزی پزشکی قانونی از اهمیت ویژه ای برخوردار است


معاون پزشکی و آزمایشگاهی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: کار کمیسیسون مرکزی پزشکی قانونی به دلیل اظهار نظرنهایی در پرونده ها اهمیت ویژه ای دارد و حجم زیادی از پرونده ها در این بخش بررسی و اعلام نظر می شود.

- معاون پزشکی و آزمایشگاهی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: کار کمیسیسون مرکزی پزشکی قانونی به دلیل اظهار نظرنهایی در پرونده ها اهمیت ویژه ای دارد و حجم زیادی از پرونده ها در این بخش بررسی و اعلام نظر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، مسعود قادی پاشا امروز سه شنبه 14 مرداد در مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کمیسیون پزشکی مرکزی گفت: اگرچه خدمات پزشکی قانونی در بخش های مختلف آن حساس و مهم محسوب می شود اما کمیسیون به جهت جایگاه خاص و نوع موارد ارجاعی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به اهمیت فضای فیزیکی مناسب در ارائه خدمات بهتر اظهار داشت: در ساختمان قبلی کمیسیون ها، خدمات با حداقل امکانات و محدودیت فضای فیزیکی به ارباب رجوع ارائه می شد که همین موضوع مشکلاتی را در ارائه خدمات مناسب و سرعت رسیدگی به پرونده ها ایجاد می کرد.

قادی پاشا ادامه داد: با راه اندازی ساختمان جدید کمیسیون مرکزی، مشکل فضای فیزیکی مرتفع شد و به تبع آن ارائه خدمات و سرعت رسیدگی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون مرکزی پزشکی قانونی از اهمیت ویژه ای برخوردار است

کمیسیون مرکزی پزشکی قانونی از اهمیت ویژه ای برخوردار است