مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 09:402020-08-04فرهنگي

منیژه حکمت: نگذارید سینما دست نامحرمان بیفتد


منیژه حکمت که متقاضی دریافت مجوز نمایش فیلم «دربند بند» است، می گوید: در روزهای سختی که می گذرد امیدوارم تحمل بچه های اصیل سینما بالاتر رود و حتی شده با موبایل فیلم بسازند و نگذارند سینما دست نامحرمان بیفتد.

- جی پلاس ، منیژه حکمت که متقاضی دریافت مجوز نمایش فیلم دربند بند است، می گوید: در روزهای سختی که می گذرد امیدوارم تحمل بچه های اصیل سینما بالاتر رود و حتی شده با موبایل فیلم بسازند و نگذارند سینما دست نامحرمان بیفتد.

این تهیه کننده و کارگردان سینما در توضیح فیلم جدیدی که ساخته و برای نمایش در جشنواره فیلم تورنتو هم پذیرفته شده است گفت: با توجه به شرایط تاسف انگیز سینما، پول های کثیف، حضور آدم های نامربوط به سینما و تغییر کل مناسبات حرفه ای به پولشویی شرایط طوری شد که ما نمی توانستم راحت فیلم بسازیم.

سینمای مستقل آسیب پذیرترین گروهی بود که در این ورطه غیرمنصفانه ی حضور ارگان ها و پول های کثیف زمین گیر می شد.

من فکر کردم بهترین کار همان است که در اروپا و برخی کشورهای دیگر اتفاق افتاد که در بحران های خاص جریان سازی می کردند و الان بهترین زمان است که جریان ایجاد کنیم و فیلم کم بودجه بسازیم، چون این کار به غیر از اینکه حرفه ماست، دغدغه ما نیز است و بعد از 40 سال کار قرار نیست اجازه دهیم خروجی سینما آن چیزی باشد که بعضی از آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منیژه حکمت: نگذارید سینما دست نامحرمان بیفتد

منیژه حکمت: نگذارید سینما دست نامحرمان بیفتد