مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-04سياسي

اعطای مدال جامعه هواشناسی آمریکا به دانشمند ایرانی


پروفسور ایرانی برنده جایزه مدال علوم آب شناسی جامعه هواشناسی آمریکا در 2021 میلادی شد.

- پروفسور ایرانی برنده جایزه مدال علوم آب شناسی جامعه هواشناسی آمریکا در 2021 میلادی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروفسور سروش سروشیان در سال 1948 در کرمان متولد شد و هم اکنون عضو موسسات مهم و معتبری چون آکادمی ملی مهندسی و فرهنگستان بین المللی کیهان نوردی است و در سال 2009 به عضویت در شورای علوم و فناوری کالیفرنیا منصوب شد.

سروش سروشیان هم اکنون استاد برجسته مهندسی عمران و محیط زیست و علوم زمین دانشکده مهندسی هنری ساموئلی، دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست و مدیر مرکز هیدرومتئورولوژی و سنجش از دور (CHRS) دانشگاه کالیفرنیا است.

وی اخیرا به عنوان برنده مدال علوم آب شناسی جامعه هواشناسی آمریکا معرفی شد و برندگان، جوایز خود را در صدویکمین اجلاس سالانه این جامعه دریافت می کنند.

این جایزه به دلیل تحقیقات مبتکرانه در حوزه هیدرولوژی آب های سطحی و سنجش از راه دور بارش که تأثیری بنیادی بر آب-هواشناسی (هیدرومتئورولوژی) دارد به سروشیان اعطا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز هیدرومتئورولوژی و سنجش از دور در دانشگاه کالیفرنیا مرکز تحقیقاتی غیر دولتی است که با به کارگیری متخصصین و محققین گرایش های مختلف مهندسی عمران و محیط زیست و علوم زمین، تحقیقات مشترکی در زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای مدال جامعه هواشناسی آمریکا به دانشمند ایرانی

اعطای مدال جامعه هواشناسی آمریکا به دانشمند ایرانی