مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 09:352020-08-04سياسي

قالیباف: مرکز پژوهش ها مغز متفکر و رصدخانه مجلس است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیین تکریم و معارفه قاسمی و زاکانی رؤسای اسبق و کنونی مرکز پژوهش مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه، - رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرکز پژوهش های مجلس می تواند چالش های پیش رو را به فرصتی در جهت تحول و ارتقاء کشور تبدیل کند، از این مرکز به عنوان مغز متفکر و رصدخانه مجلس شورای اسلامی یاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیین تکریم و معارفه قاسمی و زاکانی رؤسای اسبق و کنونی مرکز پژوهش مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه، 14 مردادماه) در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

باید اقتصاد را از وابستگی به نفت نجات داد دکترمحمد باقر قالیباف در این مراسم ضمن تبریک عید غدیر خم و تشکر از زحمات رییس اسبق مرکز پژوهش های مجلس و کارشناسان این مرکز، افزود: نگاه و تسلط آقای قاسمی به گونه ای است که نشان می دهد شناخت عمیق و چندجانبه نگرانه ای به موضوع حکمرانی دارد که این امر متفاوت با داشتن علم در یک رشته خاص است و از جمله صفات زیبنده و برجسته ایشان است.

وی افزود: نحوه فعالیت مرکز پژوهش های مجلس و فعالیت آن در حوزه پژوهش به ویژه در زمینه اقتصادی از اهمیت بسزایی برخوردار است چراکه رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه ای بر ضرورت توجه به این بخش تاکید کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: مرکز پژوهش ها مغز متفکر و رصدخانه مجلس است

قالیباف: مرکز پژوهش ها مغز متفکر و رصدخانه مجلس است