مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 مرداد 1399 ساعت 09:302020-08-04سياسي

سازمان برنامه و بودجه اعتبارات سفر را 100 درصد تخصیص دهد


رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: سازمان برنامه و بودجه در کمک به توسعه استان اردبیل اعتبارات سفر رییس جمهور را به صورت 100 درصد اختصاص دهد.

- حجت الاسلام سیدکاظم موسوی 14 مرداد در نشست با رییس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: استان اردبیل در ردیف استان های مرزی و محروم کشور به شمار می رود و ضرورت دارد برهمین مبنا سازمان برنامه و بودجه توزیع اعتبارات و تخصیص منابع را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: یقین داریم که رییس سازمان برنامه و بودجه با نگاه متوازن و عادلانه توزیع اعتبارات را انجام می دهد و در یک سال پایانی دولت تمرکز و هدفگذاری بر تکمیل پروژه های نیمه تمام و به ویژه خط ریلی اردبیل – میانه است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البته زمانی خط ریلی اردبیل – میانه توجیه اقتصادی پیدا می کند که این پروژه به شمال استان اردبیل و از آنجا به راه آهن جمهوری آذربایجان و حوزه قفقاز متصل شده و به عنوان شاهرگ ریلی کشور عمل کند.

موسوی گفت: در کنار تکمیل راه آهن اردبیل – میانه سازمان برنامه و بودجه باید به تکمیل چهارخطه های در حال احداث استان کمک کرده و به ایمن سازی محورهای مواصلاتی کمک کند.

وی توجه به تکمیل پروژه های نیمه تمام، تخصیص اعتبار برای عمران شهری و همچنین تلاش برای به نتیجه رساندن مصوبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان برنامه و بودجه اعتبارات سفر را 100 درصد تخصیص دهد

سازمان برنامه و بودجه اعتبارات سفر را 100 درصد تخصیص دهد